https://www.123sazeh.com

مجموعه از دکوراسیون داخلی و خارجی و نما های مدرن روز دنیا

https://www.123sazeh.com

مجموعه از دکوراسیون داخلی و خارجی و نما های مدرن روز دنیا

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۰
آذر

شکل اولیه سنگ مصنوعی اولین بار توسط “Frederick Ransome” مخترع و صنعتگر بریتانیایی در اوایل قرن هجدهم ساخته شد. فناوری تولید سنگهای مصنوعی به شیوه نوین، از سال ۱۹۶۰ در ایتالیا پدید آمد و در همان دهه اولین کارخانه تولید پنل سنگ مصنوعی در این کشور شروع به فعالیت نمود. ایده پدید آمدن سنگهای مصنوعی از آنجا شکل گرفت که طراحان و معماران به منظور هر چه زیباتر و چشم‌ نوازتر کردن فضاها (اعم از فضاهای درونی و بیرونی ساختمان‌ها، کف ‌پوش‌ها و محوطه ‌سازی‌ها) نیاز به سنگهایی با فاکتورهای اختصاصی مورد نظر خویش را احساس نمودند. علاوه براین پیشرفت صنعت ساختمان و ظهور سلیقه‌ های مختلف، طلب می نمود که سنگهایی دارای طرح‌های بسیار متنوع با فاکتورهای فیزیکی و مکانیکی بالا و قیمت مناسب در دسترس قرار گیرد.

اگرچه مواد اولیه تولید سنگهای مصنوعی از اجزاء سنگهای طبیعی تهیه می‌شود ولی امکان تعیین رنگ و طرح مورد نظر با افزودن رنگدانه‌ ها و به کار بردن جنس‌های مختلف در سنگهای مصنوعی وجود دارد. همچنین امکان به کارگیری اجزاء مختلف از جمله قطعات فلزی، دانه‌های فسیلی، قطعات سنگهای قیمتی در ساختار سنگ مصنوعی سبب هر چه زیباتر شدن و منحصر به فردتر شدن طرح‌ ها و مدل‌ های سنگ های مصنوعی می شود.

برای اطلاعات بیشتر به سایت یک دو سه سازه مراجعه کنید.https://www.123sazeh.com

  • جدول بتنی
۲۶
آذر

Abitazione privata که در زبان ایتالیایی به معنای خانه محصور (خصوصی) می باشد نام اثری بی بدیل از معمار ایتالیایی متئو کاساری در منطقه Urgnano ایتالیا می باشد. نمای منحصر به فرد این سازه شامل دیوار هایی از بتن اکسپوز و دیوارهای شیشه ای می باشد. مجموعه عکس های این سازه در زیر ارائه شده است:

  • جدول بتنی
۲۰
آذر

سنگ تراورتن قرمز ابری آذرشهر با بالاترین کیفیت و در ابعاد ۲۰۰×۴۰ سانتیمتر عرضه می گردد. تراورتن قرمز آذرشهر یکی از بی نظیرترین سنگ های تراورتنی دنیا محسوب می­ شود که مشابه خارجی نیز ندارد. معدن سنگ آذرشهر در کیلومتر ۱۵ جاده آذرشهر به بناب در نزدیکی روستای کلوانق در استان آذربایجان غربی واقع گردیده است. این سنگ به دو صورت موج دار و بی موج تولید می ­گردد.

تراورتن چیست؟

تراورتن سنگ آهکی است که در اثر فعالیت چشمه های آب گرم تشکیل می شود . بطور کلی در طی فرآیند تشکیل ذخایر تراورتنی، آبهای گرم از بین طبقات سنگ های کربناتی به ویژه سنگ آهک عبور می کنند و به دلیل اسیدی بودن، کربنات کلسیم موجود در این سنگ ها را حل کرده و به صورت محلول کربناتی و بی کربناتی با خود به سطح زمین منتقل می نمایند.

در سطح زمین به دلیل افت فشار، کاهش حرارت، آزاد شدن دی اکسیدکربن و همچنین تبخیر، بلورهای کلسیت تشکیل شده و به صورت لایه های نازکی برروی یکدیگر رسوب می کنند. پایداری شرایط ذکر شده و تداوم تشکیل لایه های کلسیتی، باعث به وجود آمدن لایه های یکنواختی از کربنات کلسیم متخلخل (تراورتن) می گردد که ضخامت آنها از چند سانتیمتر تا چند متر متغیر است که معمولا با شیبی ملایم بر روی لایه های سنگی قدیمی تر قرار می گیرند.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصول به سایت یک دو سه سازه مراجعه کنید. https://www.123sazeh.com




  • جدول بتنی
۱۲
آذر

جدول بتنی ۱۵×۵۰×۴۰ بدون هیچگونه اغراق از بهترین کیفیت در میان جداول بتنی ساخت داخل بهره می گیرد. جدول به عنوان یک عنصر ضروری در راستای تکمیل طرح های محوطه سازی به کار می رود. دستگاه های فول اتوماتیک خط تولید همگی ساخت ترکیه می باشند که سبب دقت بسیار بالا در تولید این جداول بتنی (ابعاد یکسان با تلورانس کمتر از ۲میلیمتر) می گردد. 

در فرآیند تولید این جدول از لایه های سیلیس ریزدانه جهت به دست آوردن سطحی زیبا و یکنواخت استفاده می گردد. این جدول دارای گواهی تاییدیه شهرداری تهران می باشد. جدول بتنی فوق دارای مقاومت بسیار بالا در برابر سرما، گرما، رطوبت و سایش بوده و قابل ارسال به صورت بسته بندی به همراه پالت به سراسر کشور را دارا می باشد. عیار بتن این جدول 450 کیلوگرم برمترمکعب می باشد. 

برای اطلاعات بیشتر به سایت یک دو سه سازه مراجعه کنید. https://www.123sazeh.com

  • جدول بتنی
۱۲
آذر

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • جدول بتنی
۱۲
آذر

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • جدول بتنی