https://www.123sazeh.com

مجموعه از دکوراسیون داخلی و خارجی و نما های مدرن روز دنیا

https://www.123sazeh.com

مجموعه از دکوراسیون داخلی و خارجی و نما های مدرن روز دنیا

سنگ تراورتن

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲ ب.ظ

سنگ تراورتن قرمز ابری آذرشهر با بالاترین کیفیت و در ابعاد ۲۰۰×۴۰ سانتیمتر عرضه می گردد. تراورتن قرمز آذرشهر یکی از بی نظیرترین سنگ های تراورتنی دنیا محسوب می­ شود که مشابه خارجی نیز ندارد. معدن سنگ آذرشهر در کیلومتر ۱۵ جاده آذرشهر به بناب در نزدیکی روستای کلوانق در استان آذربایجان غربی واقع گردیده است. این سنگ به دو صورت موج دار و بی موج تولید می ­گردد.

تراورتن چیست؟

تراورتن سنگ آهکی است که در اثر فعالیت چشمه های آب گرم تشکیل می شود . بطور کلی در طی فرآیند تشکیل ذخایر تراورتنی، آبهای گرم از بین طبقات سنگ های کربناتی به ویژه سنگ آهک عبور می کنند و به دلیل اسیدی بودن، کربنات کلسیم موجود در این سنگ ها را حل کرده و به صورت محلول کربناتی و بی کربناتی با خود به سطح زمین منتقل می نمایند.

در سطح زمین به دلیل افت فشار، کاهش حرارت، آزاد شدن دی اکسیدکربن و همچنین تبخیر، بلورهای کلسیت تشکیل شده و به صورت لایه های نازکی برروی یکدیگر رسوب می کنند. پایداری شرایط ذکر شده و تداوم تشکیل لایه های کلسیتی، باعث به وجود آمدن لایه های یکنواختی از کربنات کلسیم متخلخل (تراورتن) می گردد که ضخامت آنها از چند سانتیمتر تا چند متر متغیر است که معمولا با شیبی ملایم بر روی لایه های سنگی قدیمی تر قرار می گیرند.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصول به سایت یک دو سه سازه مراجعه کنید. https://www.123sazeh.com




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی